Dag 53: Saint Sever - Hagetmau - Reisverslag uit Hagetmau, Frankrijk van Willy Herpen - WaarBenJij.nu Dag 53: Saint Sever - Hagetmau - Reisverslag uit Hagetmau, Frankrijk van Willy Herpen - WaarBenJij.nu

Dag 53: Saint Sever - Hagetmau

Door: Willy

Blijf op de hoogte en volg Willy

07 Oktober 2017 | Frankrijk, Hagetmau

Beste lezers,
Vanmorgen toch maar de wandelschoenen aan getrokken voor die 16 km, lijkt me toch wel beter. Eerst maar richting het centrum van het dorp gelopen voor koffie en waar ik de blog van gisteren nog heb geschreven, hier is toch regelmatig slechte internet verbinding. Vandaag strakke blauwe hemel, geen wolkje te zien. Ik loop nog steeds, op die storm en regen na, lekker in een korte broek. Vandaag het departement van Landes verlaten en die van Pyrénées Atlantique binnen gelopen. Net voorbij het dorp Saint Sever zag ik in de verte de Pyreneeën al, vanaf hier nog ruim 100 km tegaan. Mooi gezicht en een hele mooie gedachten dat ik al bijna in Spanje ben. Gelukkig voel ik me al stukken beter dan de laatste paar dagen. Het was een korte maar toch een mooie route, eerst aan de ene kant van het dorp de sleutel van de refuge op halen om vervolgens aan de andere kant van het dorp naar de refuge te gaan. Maar dat voor 5.50 mag dat geen probleem zijn. Luisa en Ralph waren er ook al. Kleding gewassen, inkopen gedaan bij de supermarkt om daarna lekker te genieten van de zon. Met z'n drieën goed en gezellig gegeten. Morgen wederom een prachtige dag en als het met mijn gezondheid ook de goede kant uit gaat ben ik helemaal happy. Tot morgen maar weer.

De groeten.

  • 08 Oktober 2017 - 09:44

    .... "Ikke"_____ Jo.:

    Heesch ..... rechts van Venus_______

    Goeie Morgen Willy,.....

    ________ "De morgenstond heeft goud in de mond"______________

    Zat vanmorgen al vroeg voor dat wonderlijke communicatieapparaat.
    En las zoals gebruikelijk jou beleving van het kuieren naar Santiago.!!
    Eventjes wat,..."prikkelingen".... in je hoofd, je beschreef dat als een echte pelgrim.
    Soms is een babbeltje, even klooien, met je wandelgenootjes nodig..!!
    ............ Op z'n Belgisch gesproken: "Zeker en Vast".................
    ........
    Willy, op naar Spaanse land waar het grandioos mooi is.
    En dan op een rustig drafje, naar de Kathedraal van Santiago
    _______

    Tot OOgjes ....."Ikke"__ Jo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willy

lange afstand wandelaar

Actief sinds 04 Juni 2017
Verslag gelezen: 649
Totaal aantal bezoekers 72677

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2017 - 15 November 2017

Mijn Camino

Landen bezocht: