Dag 52: Mont de Marsan - Saint Sever - Reisverslag uit Hagetmau, Frankrijk van Willy Herpen - WaarBenJij.nu Dag 52: Mont de Marsan - Saint Sever - Reisverslag uit Hagetmau, Frankrijk van Willy Herpen - WaarBenJij.nu

Dag 52: Mont de Marsan - Saint Sever

Door: Willy

Blijf op de hoogte en volg Willy

07 Oktober 2017 | Frankrijk, Hagetmau

Beste lezers,
Nu loopt het even niet zoals ik het wil. Ik dacht aan vermoeidheid maar het is toch meer iets anders. Voel me belabberd, misselijk en beroerd met een grieperig gevoel. Dus mijn planning moest ik aanpassen, geen 37 km vandaag maar 21 km. Het is zo. Onderweg had ik nog een kerkje bezocht en toen ik daaruit liep hoorde ik een gelach achter mij. Stond Roel achter mij, die was vanmorgen al eerder vertrokken om verder te lopen als ik. Samen door gelopen naar dit dorpje. En Roel besloot om ook hier maar te blijven. In Saint Sever gelijk een nieuwe planning gemaakt voor de komende dagen. De eerste overnachtingsplek waren zelf op vakantie. De 2de plek hadden een brandje gehad, dus dicht. Zo wordt het wel erg lastig om iets te plannen. Zo bleven er 2 opties over: de 1ste was 42 km, en dit vind ik nu te ver voor mij. En zo ga ik morgen een tocht lopen van maar liefst 16 km, kan de schoenen er bijna niet voor aan trekken. Er zit nu even niets anders op, dit hoort er ook bij. Morgen kijk ik weer hoe ik me voel en wat de mogelijkheden zijn voor overnachting. Komt ook weer goed. En nu zitten we weer met dezelfde personen als gisteren in een refuge. Louisa en Roel uit NL, en Ralph uit de States. Straks zie ik Louisa en Ralph weer, Roel gaat de 42 km doen. Kan ie ook gemakkelijk met zijn handtasje nu hij zijn tent met toebehoren naar huis heeft gestuurd.

De groeten.

  • 07 Oktober 2017 - 17:09

    Maria:

    Effe niet lekker in je vel Willy neem vanavond maar een lekkere jagermeister en dan onder de wol misschien dat je je morgen dan beter voelt zo niet dit dagelijks herhalen. Sterkte en hou vol je wandeling.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willy

lange afstand wandelaar

Actief sinds 04 Juni 2017
Verslag gelezen: 633
Totaal aantal bezoekers 72884

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2017 - 15 November 2017

Mijn Camino

Landen bezocht: