Dag 91: Finistere - Santiago - Reisverslag uit Fisterra, Spanje van Willy Herpen - WaarBenJij.nu Dag 91: Finistere - Santiago - Reisverslag uit Fisterra, Spanje van Willy Herpen - WaarBenJij.nu

Dag 91: Finistere - Santiago

Door: Willy

Blijf op de hoogte en volg Willy

14 November 2017 | Spanje, Fisterra

Beste lezers,

Ik ga afscheid van jullie nemen.

Mijn camino is volbracht, dus ook deze blog houdt er mee op. In het begin was het helemaal niet mijn bedoeling om een blog bij te houden, maar voor een paar vrienden, oké, zal ik doen. Dat dan deze blog, mijn blog, 15.000 !!! keer werd bekeken. Daar wordt ik stil van, is voor mij niet te bevatten.

Achteraf gezien was mijn blog een perfecte manier om het van mij af te schrijven. Om het te delen met iemand, ja met iemand. Maar niet met half His en omstreken. Ik wardeer het enorm dat jullie allemaal samen zoveel belangstelling hadden in mijn wandelavontuur.

Het was een waar genoegen om mijn camino samen met jullie te mogen lopen. En geheid komen wij elkaar binnenkort wel een keer ergens tegen. Nou, ik heb zat te vertellen.

Bon camino, en nou voor jullie.

Kei bedankt.

  • 16 November 2017 - 07:59

    Adrie En Marietje :

    Gefeliciteerd geweldig ! mooie verhalen we hebben je gevolgd !je uitdaging volbracht!!!!


    GEWELDIG

  • 22 November 2017 - 14:21

    Paul Ursem:

    Willy,

    prima prestatie in zo`n korte tijd naar Santiago lopen.
    Mijn broer Henk en ik hebben dit in 2015 gelopen vanaf Alkmaar in 4 maanden!
    Tijdens het lopen zeiden wij: eens maar nooit weer. Volgend jaar april lopen wij de Ruta de Plata.
    Heb je verslag gister gegoogeld en heerlijk gelezen.

    Werk ze maar weer tussen het vlees !

    Groeten

    Paul Ursem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willy

lange afstand wandelaar

Actief sinds 04 Juni 2017
Verslag gelezen: 7919
Totaal aantal bezoekers 72805

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2017 - 15 November 2017

Mijn Camino

Landen bezocht: