Dag 87: Negreira - Olveiroa - Reisverslag uit Olveiroa, Spanje van Willy Herpen - WaarBenJij.nu Dag 87: Negreira - Olveiroa - Reisverslag uit Olveiroa, Spanje van Willy Herpen - WaarBenJij.nu

Dag 87: Negreira - Olveiroa

Door: Willy

Blijf op de hoogte en volg Willy

10 November 2017 | Spanje, Olveiroa

Beste lezers,
Toch raar dat ik na 85 dagen de camino definitief heb afgesloten. Het klopte ook helemaal in Santiago, er naar toe leven en daar samen de ervaringen delen, het voelde ook zo goed.

Het blijft ook prachtig om in deze ' andere ' wereld te lopen t'is net of ik nu een gewone wandeltocht aan het maken ben. Maar dan in een vreemde omgeving. Het blijft heuvelachtig, 500 meter stijgend en 400 meter dalend. Het zal morgen toch wel meer dalend dan stijgend moeten worden want dan kom ik aan bij de zee. Maar vandaag nog in een jungle gelopen, tenminste daar leek het veel op om later meer in een open agrarische streek uit te komen. De gehuchten liggen ver uit elkaar en meestal met minder dan 100 inwoners. Weinig koffie of eetmogelijkheden, weer als vanouds zelf de boterhammen en drinken mee genomen. Ben benieuwd voor morgen hoe het zal zijn als ik bij de zee aankom, een duik nemen zal wel te koud zijn. Tot morgen.

De groeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willy

lange afstand wandelaar

Actief sinds 04 Juni 2017
Verslag gelezen: 892
Totaal aantal bezoekers 72880

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2017 - 15 November 2017

Mijn Camino

Landen bezocht: