Dag 81: Ferreiros - Areixe - Reisverslag uit Portomarín, Spanje van Willy Herpen - WaarBenJij.nu Dag 81: Ferreiros - Areixe - Reisverslag uit Portomarín, Spanje van Willy Herpen - WaarBenJij.nu

Dag 81: Ferreiros - Areixe

Door: Willy

Blijf op de hoogte en volg Willy

04 November 2017 | Spanje, Portomarín

Beste lezers,
De voltmeter sloeg vanmorgen iets beter de goede kant op, door een redelijke goede nachtrust was mijn accu weer wat beter opgeladen. Vandaag wederom kleine landweggetjes over heuvels die steeds vlakker worden en door dorpjes die nu wel meer bewoond zijn. Meestal door kleine keuterboerekes en daarom ligt op de hoofdstraat ook meer koeienstront dan in de groep van de stal. En dat is dan weer goed voor je neusgaten, die blijven met zo'n lucht wel openstaan.

Vandaag lange tijd samen gelopen met ' a nice lady from the States '. Prettig gezelschap en genoeg te buurten. Zij is een ' politieke vluchteling ' nadat bekend werd dat Trump president zou worden is zij vertrokken naar Spanje. Na de discussie over Spanje en Catalonië staat Trump op een goede 2de plek als gesprekstof hier op de camino. Zij stopte eerder met wandelen dan ik en namen afscheid met ' a great big hug ' . Kijk en dat is dan weer goed voor mijn voltmeter die slaat dan gelijk door de goede kant op. Dus ik kan er morgen weer tegen. Tot morgen. Ultreia.

De groeten.

• 05 November 2017 - 10:43

Henk Verstegen:

Het einde is in zicht.
    En zoals door anderen reeds eerder is geschreven, we zullen je verhalen gaan missen.
    Ze zijn namelijk inderdaad heel vermakelijk om te lezen.
    Succes met de laatste etappes.

De groetjes van Jacintha, Henk ! Sanne en Roel.