Dag 3: Ell - Lanklaar - Reisverslag uit Lanklaar, België van Willy Herpen - WaarBenJij.nu Dag 3: Ell - Lanklaar - Reisverslag uit Lanklaar, België van Willy Herpen - WaarBenJij.nu

Dag 3: Ell - Lanklaar

Door: Willy

Blijf op de hoogte en volg Willy

18 Augustus 2017 | België, Lanklaar

Beste alle,
Had vannacht goed geslapen in landgoed Lemmenhof in Ell. Schoon en heel gastvrij. Voel me steeds beter worden, ik merk dat mijn lijf begint te wennen aan het wandelen mijn benen worden sterker en de rugzak wordt steeds vriendelijker naar mij toe.
Toch wil ik vandaag niet al te ver lopen, 30 km max. Wil mijn lijf nog enkele dagen laten wennen aan mijn inspanning. Vandaag dan toch Thorn gehaald, daar heb ik mijn eerste stempel behaald. Als lid van het St. Jacobs genootschap heb ik een paspoort waar de stempels geplaatst ingezet kunnen worden. En met al de stempels die ik onderweg krijg kan ik in Santiago laten zien dat ik de camino afgelegd heb. Mijn eerste stempel heb ik gehaald in de pastorie van de Abdijkerk van Thorn waar deken R.Meassen himself heeft gezet. En ik ben er ook nog blij mee. Vandaag ondanks de regen heb ik lekker gewandeld en eind van de middag aangekomen in hotel Beause jour in Lanklaar. Een mooi oud hotel. Lag net ff uit te rusten belde Ans op of ik koffie wil, stonden Ans, Thijs en Dirk beneden in het hotel, wat een surprise. Koffie heb ik niet gehad wel met vieren uit wezen eten. Kei mooi.
Nu de reis voor morgen voorbereiden en kijken waar ik zo'n beetje na 30 km uit kan komen.
Truste en misschien tot morgen.

  • 18 Augustus 2017 - 23:17

    Berty:

    Hoi brother
    Klinkt goed en leuk dat Ans en the kids langs zijn geweest.
    Je gaat toch missen dat wat je niet meer hebt.
    Succes met de trip.

  • 19 Augustus 2017 - 14:26

    Hans En Wilma:

    Wat een grote verrassing dat Ans, Thijs en Dirk jou hebben opgezocht in België. Kei mooi!
    Succes met het verder wandelen van je tocht, Hans en ik volgen je dagelijks.
    Zo benieuwd naar jouw ervaringen en leuke ontmoetingen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willy

lange afstand wandelaar

Actief sinds 04 Juni 2017
Verslag gelezen: 1125
Totaal aantal bezoekers 72952

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2017 - 15 November 2017

Mijn Camino

Landen bezocht: