Dag 2: Helmond - Ell - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Willy Herpen - WaarBenJij.nu Dag 2: Helmond - Ell - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Willy Herpen - WaarBenJij.nu

Dag 2: Helmond - Ell

Door: Willy

Blijf op de hoogte en volg Willy

17 Augustus 2017 | Nederland, Helmond

Vannacht slecht geslapen veel last van mijn benen gehad . Gisteren toch te veel geëist van mijn body. Te warm, te lang gewandeld of een zware rugzak. Wie zal het zeggen, een combinatie van alle denk ik zo.
Vanmorgen toch goed herstelt alleen stramme benen dus dat viel niet tegen.
Vanmorgen wilde ik om 7.00 uur vertrekken maar een Portugese hostel gast kwam terug van zijn nachtdienst nog een hele tijd samen gekletst. Uit eindelijk om 8.30 vertrokken, maakt ook niet uit toch tijd zat. Ik had hem o.a. over mijn afscheid van gisteren gehad. De muzikale omlijsting van de Krulkapel, vond hij helemaal te gek. Ik had mij voor genomen om bewust langzamer te gaan lopen, normaal loop ik zo 6.5 km per uur dit is te snel met zo'n zware rugzak. En meer en langere rustmomenten ingepland. Door dit heb ik veel fijner en beter gewandeld. Genoten van de omgeving en ontmoeten van mensen, naast dit ben ik overdag veel bezig om op de route te blijven wat mij tot heden goed lukt. Toch heb ik mijn eind doel niet gehaald. Want bovenaan had eigenlijk: Helmond en Thorn moeten staan. Ik had bewust een verstandelijk besluit genomen om niet naar Thorn te gaan, was voor mij net te ver. Nu voel ik mij prima en dat wil ik ook zo houden. Toch nog 34 km vandaag gelopen met gisteren erbij in totaal 69 km. Telt al af, nog een stukske te gaan. Met het dagelijks ritueel begonnen: douchen, kleding wassen, eten en de dag van morgen voorbereiden. Waar ik morgen uit zal komen weet ik zo niet, probeer rond de 30 km te blijven. Wordt vervolgt

  • 18 Augustus 2017 - 10:56

    Jo Van Den Akker:

    Heesch -His -Brabant - Nederland.

    Hoi Willy,-----

    Ik zat vandaag bij de kapper -Jos Wingens - en vernam dat jij een trippel naar Santiago onderneemt.
    Natuurlijk is dat .."Kei-Mooi"... ge bent efkes van hous, en ge komt nog eens ergens.
    Uiteraard wens ik jou veel plezier, neem de tijd voor velerlei momenten.
    In een behaaglijk tempo. Want niks moet.!!!
    Misschien een tip............ Rond de klok van acht in de schoentjes,
    En rond het klokje van drie weer uit.

    Afstand is het {minst} belangrijke als aan je zo'n - "KUIERTOCHT" -- wandelt.!!!!!

    ......... Tot OOgjes ... Jo van Jans van Kees Josjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willy

lange afstand wandelaar

Actief sinds 04 Juni 2017
Verslag gelezen: 775
Totaal aantal bezoekers 72679

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2017 - 15 November 2017

Mijn Camino

Landen bezocht: