Dag 4: Lanklaar - Eijsden - Reisverslag uit Eisden, België van Willy Herpen - WaarBenJij.nu Dag 4: Lanklaar - Eijsden - Reisverslag uit Eisden, België van Willy Herpen - WaarBenJij.nu

Dag 4: Lanklaar - Eijsden

Door: Willy

Blijf op de hoogte en volg Willy

19 Augustus 2017 | België, Eisden

Goedendag beste lezer,
Kon vanmorgen uitslapen het ontbijt begon pas om 8 uur over 15 zoals ze hier in België zeggen. Met regen vertrokken naar Maasmechelen waar ik om 10.30 uur in de kroeg zat. Bijna iedereen met un pintje ik zelf aan de koffie. In gesprek met een aantal Belgen waar ik eigenlijk mee bezig ben met zonne grote rugzak. Ik uitgelegd zei een van die Belgen: ' zet u zot geworre'. Prachtig. Misschien moet je ook wel een beetje zot zijn om zo'n wandeltocht te maken, voor mij voelt dat gelukkig niet. Vanuit Maasmechelen langs het kanaal naar Maastricht. Daar was mijn planning om door te lopen naar Eijsden. Hotel Bon Heur gebeld voor een slaapplek, die hadden zij niet meer voor mij, maar volgens hun zijn er hier genoeg andere mogelijkheden voor overnachting. Dus dan maar naar Eijsden, enja je raadt het al nergens geen plek vrij voor mij. Daar sta de dan met je goed gedrag en een grote rugzak. Doorlopen naar Visé vond ik te ver, maar gekozen om met de bus terug naar Maastricht te gaan en morgen met de bus of trein terug naar Eijsden. Het houdt je zo mooi bezig.

Iedereen bedankt voor jullie leuke reacties via deze site of de app.

De groeten.

  • 19 Augustus 2017 - 21:45

    Wilma:

    Ge zult aan de woorden van die Belgen nog wel eens gedacht hebben in Eijsden. Gelukkig is er een

  • 19 Augustus 2017 - 21:55

    Wilma:

    Plaatje van het busje wou niet mee in mijn eerste reactie.
    Gelukkig is er een bus naar het altijd gezellige Maastricht.

  • 19 Augustus 2017 - 21:56

    Wilma:

    Plaatje van het busje wou niet mee in mijn eerste reactie.
    Gelukkig is er een bus naar het altijd gezellige Maastricht.

  • 19 Augustus 2017 - 21:56

    Wilma:

    Plaatje van het busje wou niet mee in mijn eerste reactie.
    Gelukkig is er een bus naar het altijd gezellige Maastricht.

  • 20 Augustus 2017 - 19:32

    Petty:

    Neefje veel succes met je Camino uitdaging. Veel kilometers te gaan, veel mooie uitzichten en inspirerende mensen ontmoeten, blaffende honden ontwijken en slapen in stapelbedden. Geniet van je tocht en de mooie ervaringen onderweg.

    Lieve groet, Petty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willy

lange afstand wandelaar

Actief sinds 04 Juni 2017
Verslag gelezen: 918
Totaal aantal bezoekers 72816

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2017 - 15 November 2017

Mijn Camino

Landen bezocht: