Dag 12: Aubigny les Pothées - Justine Herbiginy - Reisverslag uit Justine-Herbigny, Frankrijk van Willy Herpen - WaarBenJij.nu Dag 12: Aubigny les Pothées - Justine Herbiginy - Reisverslag uit Justine-Herbigny, Frankrijk van Willy Herpen - WaarBenJij.nu

Dag 12: Aubigny les Pothées - Justine Herbiginy

Door: Willy

Blijf op de hoogte en volg Willy

27 Augustus 2017 | Frankrijk, Justine-Herbigny

Beste allemaal,
Vanmorgen afscheid genomen van fam.Launoy 2 fantastisch gastvrije personen. 7.30 uur vertrokken en voorspelt 30 graden. In de vroege morgen was het heerlijk wandelweer. Na het dorp bospad op, de RP51 had goed werk verricht met het markeren van de route. Die paden was ik echt niet ingegaan. Overwoekerd met alles en nog wat en zo stond ik gelijk tot mijn enkels toe in de modder. Ik loop al 2 dagen met stokken gemakkelijk voor berg op en berg af en zeker handig in deze blubzooi. Mijn route boekje viel er ook nog in, nou als dat de enige zwarte bladzijde van mijn reis is vind ik het helemaal prima. Daarna liep ik op een smal pad tussen 2 weilanden door met aan elke kant flink wat prikkeldraad. Was er een grote struik over mijn pad gevallen kon er niet overheen of links en rechts er omheen. Dan maar op handen en knieën er onderdoor. Zal wel een leuk gezicht zijn geweest.op de middag werd het behoorlijk heet maar het lopen ging harstikke goed. Mijn wandel thempo lag behoorlijk hoog, het voelde goed en het was ook goed. Weer lekker om op een behoorlijk thempo te lopen. Nu in een prachtige gite. Deze hebben ze gebouwd in een groot Franse schuur met allemaal ouw meuk erin. Je verwacht zo een ouwe Peugeot of Citroën uit de jaren 20 aan te treffen. Nee, allern maar ouwe toei. Ik was nog evenbang dat ik het vanavond met mijn noodrantsoen moest doen. Maar gelukkig hadden de eigenaren van de gite nog iets in huis. Wederom een kei mooie dsg geweest en lekker gelopen met vandaag 30 km op de teller.

De groeten

  • 27 Augustus 2017 - 21:40

    Mariet Bremmer:

    Ha Willy,
    we volgen jou op je grote avontuur en wensen je een hele mooie wandeltocht. groetjes, Jan en Mariet Bremmer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Justine-Herbigny

Willy

lange afstand wandelaar

Actief sinds 04 Juni 2017
Verslag gelezen: 792
Totaal aantal bezoekers 72898

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2017 - 15 November 2017

Mijn Camino

Landen bezocht: