Dag 85: Santiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Willy Herpen - WaarBenJij.nu Dag 85: Santiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Willy Herpen - WaarBenJij.nu

Dag 85: Santiago

Door: Willy

Blijf op de hoogte en volg Willy

08 November 2017 | Spanje, Santiago de Compostella

Beste lezers,
Iedereen kei harstikke bedankt voor al jullie mooie reacties op mijn blok. Hartverwarmend, voor mij is het heel bijzonder dat ik dit allemaal met jullie kan delen.

Vandaag ben ik dus in Santiago gebleven, een heel goede keuze. Niet bepaald een rustdag, ik wil zoveel mogelijk in de stad zijn om al die personen die ik heb leren kennen weer te ontmoeten. En dat zijn er behoorlijk wat, goed om elkaar weer te zien. Ontlading, emoties en altijd met een omhelzing, knuffel of een kus. Met sommige alleen een praatje en met andere een biertje of wat eten. Vaak sluit er dan ook weer iemand aan. Fijn om dit met elkaar te mogen delen. Best veel gaan door naat Finistere en of Muxia. Ik zal er nog vele ontmoeten. Zeker weten. Tot morgen.

De groeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santiago de Compostella

Willy

lange afstand wandelaar

Actief sinds 04 Juni 2017
Verslag gelezen: 663
Totaal aantal bezoekers 72699

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2017 - 15 November 2017

Mijn Camino

Landen bezocht: