Dag 63: Navarrete - Santo Domingo de la Calzada - Reisverslag uit Santo Domingo de la Calzada, Spanje van Willy Herpen - WaarBenJij.nu Dag 63: Navarrete - Santo Domingo de la Calzada - Reisverslag uit Santo Domingo de la Calzada, Spanje van Willy Herpen - WaarBenJij.nu

Dag 63: Navarrete - Santo Domingo de la Calzada

Door: Willy

Blijf op de hoogte en volg Willy

17 Oktober 2017 | Spanje, Santo Domingo de la Calzada

Beste lezers,
Vanmorgen was ik laat op, zeg maar gerust dat ik het had verslapen en ik had nog zo een lange etappe willen maken. Het zei zo. Vandaag veel gelopen door de wijngaarden van Rioja met zijn karakteristieke rode grond. Veelal brede paden met daarna wat klimwerk over lastige paden om uiteindelijk op de uitgestrekte vlakte van Rioja Alta uit te komen. Onderweg nog de personen gezien van gisteravond tijdens het eten. De Koreanen was ik zo voorbij, voor mij lastig om daar een gesprek mee te voeren. De Italianen idem dito, zij spraken bijna geen Engels. Wel een lange tijd met een vrouw uit Engeland gelopen. Zij heeft niet veel tijd voor deze camino maar loopt hem wel. Zij wil gemiddeld 40 km per dag lopen, ben reuze benieuwd of zij dit haalt gezien haar thempo.

Voor de statistieken vind ik het wel leuk om te vermelden dat ik bij aanvang van deze tocht de intentie had om gemiddeld 30 km per dag te lopen. Nu na 63 dagen onderweg te zijn met 61 wandeldagen heb ik nu op dit moment een dag gemiddelde van 29.786885 km. Voor jullie niets zeggende maar voor mij wel een leuk gegeven. Prachtige dag, hele mooie omgeving. En die lange etappe is er toch van gekomen.
39 km, kwestie van door lopen.
Tot morgen. Ultreia.

De groeten.

  • 18 Oktober 2017 - 13:58

    Mariet Bremmer:

    Dag Willy,
    petje af voor wat jij presteert.
    Ik volg je elke dag met veel plezier. Veel succes voor de rest van jouw camino.
    Groetjes, Mariet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santo Domingo de la Calzada

Willy

lange afstand wandelaar

Actief sinds 04 Juni 2017
Verslag gelezen: 691
Totaal aantal bezoekers 72887

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2017 - 15 November 2017

Mijn Camino

Landen bezocht: