Rugzak - Reisverslag uit Heesch, Nederland van Willy Herpen - WaarBenJij.nu Rugzak - Reisverslag uit Heesch, Nederland van Willy Herpen - WaarBenJij.nu

Rugzak

Door: Willy

Blijf op de hoogte en volg Willy

16 Juli 2017 | Nederland, Heesch

Volgens mij heb ik een geweldige rugzak aangeschaft. Dankzij de verkoper van Bever sport in Den Bosch, een maatje kleiner als ik gedacht had. Al wat ik mee wil nemen past erin, en daar gaat het om . Tenslotte ooit eens gelezen: al wat je thuis laat is mooi mee genomen. Gisteren geoefend met het lopen met de rugzak, 9 kilo aan gewicht. Straks wordt dit 12 kilo. Een tocht van 25 km, heerlijk gewandeld en de rugzak voelt heel goed aan, gelukkig wel.
Groet l, Willy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willy

lange afstand wandelaar

Actief sinds 04 Juni 2017
Verslag gelezen: 679
Totaal aantal bezoekers 72892

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2017 - 15 November 2017

Mijn Camino

Landen bezocht: