Dag 69: Fromista - Lédigos - Reisverslag uit Ledigos, Spanje van Willy Herpen - WaarBenJij.nu Dag 69: Fromista - Lédigos - Reisverslag uit Ledigos, Spanje van Willy Herpen - WaarBenJij.nu

Dag 69: Fromista - Lédigos

Door: Willy

Blijf op de hoogte en volg Willy

23 Oktober 2017 | Spanje, Ledigos

Beste lezers,
Vanmorgen begonnen met een koude start, 2°C. Maar wel met een emmer aan energie, over gehouden van gisteren. Deze emmer had ik vandaag ook wel nodig want het werd ' MIJN' dag. En ik weet ook wel dat al deze dagen van ' mijn ' zijn maar deze is een bijzondere voor mij. Deze dag had ik allang in de planning en eerlijk gezegd al voordat ik aan mijn camino begon. In Nederland en België haalde het niet uit, in Frankrijk net zo min. De condities waren er niet naar, te heet, te nat, de heuvels te hoog, het kwam er gewoonweg niet van of ik was er nog niet aan toe. Nu was er DE dag ervoor. Wat was het plan, ik wilde binnen de uitdaging van de camino een kleine uitdaging aan gaan om een marathon etappe te lopen in één dag. Dus 42 km en un bietje.

Vanmorgen rustig aan begonnen met de gedachten om minimaal 38K te lopen en als het kan een beetje meer. Net als de vorige dagen bij het een na laatste dorp, nu bij 32 K, bekijken of ik verder kan. Toen verder naar de 38K, hier een lange rust genomen. Wat eten en drinken en toen besloten om door te lopen naar het volgende dorp. Dit ging echt super goed, en uiteindelijk heb ik vandaag 43.6 km gelopen. YES, gedaan. En ja, dit was verantwoord. Ik heb wandelervaring genoeg om te bepalen of mijn lichaam dit aan kan. SUPER DAG, natuurlijk.

En dieje emmer, ja die is nu leeg. Net goed gegeten en ik slaap straks lekker alleen in de kamer. Dus voor morgen wordt er weer een emmertje gevuld. Bij dit alles ben ik ongemerkt wel de 2000 km grens gepasseerd. Ook weer bijzonder. Tot morgen. Ultreia.

De groeten.

  • 23 Oktober 2017 - 22:01

    BIanca:

    Hey Willy
    Meer dan 43 km op een dag en de 200 km gepasseerd knap hoor dat doe ik je niet na. Geniet van je camino succes met lopen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willy

lange afstand wandelaar

Actief sinds 04 Juni 2017
Verslag gelezen: 442
Totaal aantal bezoekers 72952

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2017 - 15 November 2017

Mijn Camino

Landen bezocht: