Dag 90: Finistere - Reisverslag uit Fisterra, Spanje van Willy Herpen - WaarBenJij.nu Dag 90: Finistere - Reisverslag uit Fisterra, Spanje van Willy Herpen - WaarBenJij.nu

Dag 90: Finistere

Door: Wily

Blijf op de hoogte en volg Willy

13 November 2017 | Spanje, Fisterra

Beste lezers,
Vandaag precies 90 dagen op pad. Met mijn camino heb ik 2550 km gelopen. Daarnaast nog: steden bezocht, dorpjes bekeken, naar de supermarkt geweest, terras opgezocht, kasteel gezien, café ingedoken, restaurant gevonden of zomaar met andere een blokje om gelopen. En daarmee ga ik er vanuit dat ik minimaal 2700 km heb gelopen. Een hele voorzichtige schatting.

Vandaag nog naar het ' einde van de wereld ' geweest om daar de traditie in stand te houden. Die duik in de zee, toch maar overgeslagen. Wel een aantal kledingstukken die ik tijdens mijn camino heb gedragen in de fik gestoken om daarna naar die prachtige zonsondergang te kijken.

Mijn camino zit erop. Deze gelopen en beleefd op mijn manier en daar ben ik kei trots op. Mijn camino heb ik in de pocket, pakt nooit never niemand van mij af. Ik heb al zoveel geschreven en een aantal zaken vaker herhaald, ga ik nu niet doen. Wat ik geschreven heb, ja zo was het.

Ben benieuwd of ik morgen, na het ritueel kledingverbranding, als een nieuw persoon zal ontwaken. Maar één ding is wel:

Vanaf hier zal ik terug keren naar het gewone leven van alledag, niet gewoon meer na al wat ik ervaren heb en als rijkdom opgeslagen in de weg die ik zelf ben.
( Ricky Rieter ).

De groeten.

  • 13 November 2017 - 22:51

    Maria:

    Hiep hiep hoera het zit er op, goed gedaan Willy (wel een beetje zwak dat je die duik niet hebt genomen)
    maar ja fikkie stoken is ook veel leuker. je staat nu in de geschiedenisboeken van mijn camino als die snelle man uit Ned. nog fijn een paar dagen met Ans genieten en dan wordt het toch tijd dat je weer komt werken, genoeg rond gedwaald. groetjes en tot volgende week.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willy

lange afstand wandelaar

Actief sinds 04 Juni 2017
Verslag gelezen: 824
Totaal aantal bezoekers 72820

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2017 - 15 November 2017

Mijn Camino

Landen bezocht: