Dag 73: Léon - Villar de Mazarife - Reisverslag uit Villar de Mazarife, Spanje van Willy Herpen - WaarBenJij.nu Dag 73: Léon - Villar de Mazarife - Reisverslag uit Villar de Mazarife, Spanje van Willy Herpen - WaarBenJij.nu

Dag 73: Léon - Villar de Mazarife

Door: Willy

Blijf op de hoogte en volg Willy

27 Oktober 2017 | Spanje, Villar de Mazarife

Beste lezers,
Gisteren al aangegeven dat het vandaag een vrij korte etappe zou worden, maar toch ging het moeizaam. Lag het aan de rustdag van gisteren of aan mijn nieuwe zolen of wellicht aan de themperatuur, maakt niet uit ik ben weer op mijn stekkie. Ja themperatuur, vanmiddag was het zo'n 26°C. Voor jullie weer een tijdje geleden maar op 'n paar dagen na weet ik hier in Spanje niet anders.

Ben vandaag Léon uit gelopen en die enorme graanvelden achter mij gelaten. Ze zeggen hier dat het mooiste gedeelte van de camino nog moet komen, ben benieuwd. Zie nu al wel dat het landschap langzaam aan het veranderen is. Ik weet wel dat er nog minimaal 2 hoogtepunten moeten komen. Als het mee zit komt a.s. maandag het 1ste hoogtepunt.

Net nog pa en ma gebeld, zo af en toe toch een keer de oudjes bellen hoe zij het maken. Zei ma, het loopt langzaam tot zijn eind, je zal het ook wel beu zijn. En heel toevallig zat ik net van te voren mij af te vragen of ik iets beu ben. Enja, ik kwam er achter dat ik wel iets beu ben. En het enigste wat ik kon bedenken wat ik gruwelijk beu ben zijn die verschrikkelijke k*t vliegen, iets anders kan ik me niet bedenken. En dat na 73 dagen. Ze zeggen hier dat je over een paar dagen, door een andere omgeving, geen last meer hebt van vliegen.
Das fijn, mag voor mij al morgen. Ultreia.

De groeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Villar de Mazarife

Willy

lange afstand wandelaar

Actief sinds 04 Juni 2017
Verslag gelezen: 672
Totaal aantal bezoekers 72854

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2017 - 15 November 2017

Mijn Camino

Landen bezocht: