Dag 64: Santo Domingo de la Calzada - Belorado - Reisverslag uit Belorado, Spanje van Willy Herpen - WaarBenJij.nu Dag 64: Santo Domingo de la Calzada - Belorado - Reisverslag uit Belorado, Spanje van Willy Herpen - WaarBenJij.nu

Dag 64: Santo Domingo de la Calzada - Belorado

Door: Willy

Blijf op de hoogte en volg Willy

18 Oktober 2017 | Spanje, Belorado

Beste lezers,
Vanmorgen begonnen met een rustige start, ik had een korte etappe van 24 km in mijn gedachten dus tijd zat. 8.00 uur uit bed, en na het ontbijt wat eten gekocht voor onderweg en daarna de kathedraal bezocht. Een grote mooie kathedraal die ooit eens een belangrijke betekenis had binnen deze camino. Ik zal je de details besparen.

Het Rioja gebied ben ik alweer uit gelopen en ben nu in de regio van Castilla y León. Ik zal nog zeker 400 km in dit gebied blijven. Vandaag glooiend landschap met enorme graanvelden, de graanschuur van Spanje, alleen van de granen is op dit moment weinig van te zien die liggen allang in die Spaanse schuren.

En zo kan het ook nog eens gaan regenen, volgens mij heb ik in het midden van Frankrijk voor het laatst regen gehad en dat is echt wel lang geleden. Gelukkig kwam ik regelmatig door een dorp waar ik dan ook nog een café binnen kon lopen. Dus het kwam goed uit dat ik juist vandaag een korte etappe had. Best wel nat geworden en het was ook nog eens verdomd koud. Morgen maar weer afwachten of het droog blijft, nog 2 dagen en dan loop ik als het goed is Burgos binnen. Het gaat echt wel snel zo. De km'ers tellen rap af zo. Tot morgen. Ultreia.

De groeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willy

lange afstand wandelaar

Actief sinds 04 Juni 2017
Verslag gelezen: 613
Totaal aantal bezoekers 72869

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2017 - 15 November 2017

Mijn Camino

Landen bezocht: