Dag 50: Captieux - Roquefort - Reisverslag uit Roquefort, Frankrijk van Willy Herpen - WaarBenJij.nu Dag 50: Captieux - Roquefort - Reisverslag uit Roquefort, Frankrijk van Willy Herpen - WaarBenJij.nu

Dag 50: Captieux - Roquefort

Door: Willy

Blijf op de hoogte en volg Willy

04 Oktober 2017 | Frankrijk, Roquefort

Beste lezers,
Gisteren werd het al beter weer na dagen volop regen te hebben gehad. Lekker aan het genieten tijdens het wandelen zag ik in de verte een pelgrim zitten. Toen ik dichter bij kwam stond hij op, zei iets in het Frans en gelijk er achteraan ben jij Willy? Ja zei ik, en dan ben jij Roel. Elkaar nooit gezien en toch weten wie we zijn. We hebben veel over elkaar gesproken, met andere pelgrims, terwijl wij elkaar nooit zagen. Dus het werd tijd dat we elkaar tegen komen, ik zelf had dat pas in Spanje verwacht. Samen verder gelopen om naar hetzelfde dorp te lopen. Ik heb echt respect voor Roel, een jonge vent van 38 jaar uit Nederland. Die is destijds uit het noorden van Nederland vertrokken met een veel te grote rugzak van 30 kg. Heel basic wil hij zijn camino beleven. Met een tentje langs de camino en het heel simpel houden. Knap.

Vandaag eindelijk weer lekker wandelweer, geen regen alleen maar zon. Vandaag naar Roquefort, nee niet van de kaas. Hele mooie kaarsrechte onverharde paden. Vroeger lag hier een spoorrail. Bijna 35 km helemaal geen bebouwing alleen maar natuur. Prachtig om te zien. Een pittige tocht, door de warmte en omdat ik laatste 10 dagen best wel wat heb gelopen. Komende dagen wat rustiger aan doen.

De groeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willy

lange afstand wandelaar

Actief sinds 04 Juni 2017
Verslag gelezen: 656
Totaal aantal bezoekers 72821

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2017 - 15 November 2017

Mijn Camino

Landen bezocht: