Dag 41: Flavignac - La Coquille - Reisverslag uit La Coquille, Frankrijk van Willy Herpen - WaarBenJij.nu Dag 41: Flavignac - La Coquille - Reisverslag uit La Coquille, Frankrijk van Willy Herpen - WaarBenJij.nu

Dag 41: Flavignac - La Coquille

Door: Willy

Blijf op de hoogte en volg Willy

25 September 2017 | Frankrijk, La Coquille

Beste lezers,
Gisteren geschreven over Quartier de La Boucherie in Limoges en dan denk ik natuurlijk meteen aan slagerij la Boucherie te Uden, mijn werkplek. Ook al geschreven dat ik het erg waardeer dat ik de vrijheid heb van Ans, Thijs en Dirk. En dit geldt natuurlijk ook voor slagerij la Boucherie te Uden dat ik daar de gelegenheid heb gekregen om deze tocht te maken. Oké, ik had daar nog een paar uurtjes staan maar 3 maanden weg is toch een hele periode. Nu we het toch over slagerij La Boucherie te Uden hebben kan ik wel zeggen dat ze daar goei grei hebben. Un goei stukske vlis. Daar kunde gerust wa bestellen. En als ge un bietje slim bent bestel dan wa meer en met un bietje geluk komt het onze Jos het gewoon thuis brengen. Nou moeten jullie dan wel met z'n alle afspreken dat ge da niet tegelijkertijd doet. Krijgen ze het nog drukker. Trouwens, met zo'n hard werkende, enthousiaste, vriendelijke, gedreven collega's komt het altjd goed. Zo, dit was het reclameblok van slagerij La Boucherie te Uden. Rob, ik verreken dit wel als ik terug ben. Nu terug naar het serieuze werk en dat is lopen, lopen en nog meer lopen. Gisteren kei warm, vanmorgen kei veel regen. Lekker gelopen en ik zie regelmatig pelgrims op het pad. Maar daarover morgen meer.

De groeten.

  • 26 September 2017 - 21:48

    Peggy:

    Hier een berichtje van n hardwerkende collega , t is kei druk en we kunnen t amper oan , maar we gunnen jou zeker dit mooie avontuur ! Ik lees al je berichtjes , maar dan in 1 of 2 x per week ! Dat je nog maar veel mooie avonturen mag beleven , groetjes Peggy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willy

lange afstand wandelaar

Actief sinds 04 Juni 2017
Verslag gelezen: 658
Totaal aantal bezoekers 72685

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2017 - 15 November 2017

Mijn Camino

Landen bezocht: