Dag 26: Varzy - La Charitè sur Loire - Reisverslag uit La Charité-sur-Loire, Frankrijk van Willy Herpen - WaarBenJij.nu Dag 26: Varzy - La Charitè sur Loire - Reisverslag uit La Charité-sur-Loire, Frankrijk van Willy Herpen - WaarBenJij.nu

Dag 26: Varzy - La Charitè sur Loire

Door: Willy

Blijf op de hoogte en volg Willy

10 September 2017 | Frankrijk, La Charité-sur-Loire

Beste alle,
Vanmorgen stond ik om 8.00 uur bij de supermarkt, zou open zijn, niet dus pas om 9.00 uur. Ik stond daar om boodschappen te doen voor vanavond. Ik wilde naar een overnachtingsplek 25 km verderop. Daar en alles wat er tussen is was er helemaal niets om iets aan te komen. Dus hier maar dacht ik dan. Maar terwijl ik stond te wachten had ik vrij snel mijn plannen gewijzigd. Ik wilde graag een stukske verder lopen en dat kwam in mijn planning voor de komende dagen ook beter uit. Dus naar de bakker voor het brood. Kwam ik een man tegen met ook zunne grote rugzak. Hij komt uit Canada en was een stuk van de camino aan het lopen en uiteraard raakten wij aan de praat. Toen vertelde ik hem dat ik een Canadese vrouw van 77 jaar had ontmoet en dat zij ook hier aan het lopen is. En dat vond ik wel bijzonder op die leeftijd. Keek hij mij een beetje verbaasd aan en zei: ik ben 74. Nou, als het mij gegunt wordt, dan kan ik nog wel efkes vort. Vandaag geen spectaculaire dag, kan ik ook altijd. Best wel koud vanmorgen. Toch lekker gelopen met zo nu en dan met een goed thempo (zie foto) en een flinke afstand kunnen overbruggen. Kijk, en dat is toch ook weer mooi. Na 36 km aan gekomen hier in dit stadje waar ik wederom een gemeentelijke plek heb kunnen scoren. Nu wel 14 euro betalen. Deze locatie mag ik nu delen met 2 personen meer. Alle winkels zijn dicht op zondagmiddag dus deze keer wordt het uit eten.

De groeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, La Charité-sur-Loire

Willy

lange afstand wandelaar

Actief sinds 04 Juni 2017
Verslag gelezen: 649
Totaal aantal bezoekers 72697

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2017 - 15 November 2017

Mijn Camino

Landen bezocht: