Dag 25: Vézelay - Varzy - Reisverslag uit Varzy, Frankrijk van Willy Herpen - WaarBenJij.nu Dag 25: Vézelay - Varzy - Reisverslag uit Varzy, Frankrijk van Willy Herpen - WaarBenJij.nu

Dag 25: Vézelay - Varzy

Door: Willy

Blijf op de hoogte en volg Willy

09 September 2017 | Frankrijk, Varzy

Beste lezers,
Vanmorgen was het toch allemaal net wat anders als de andere dagen. Ik werd nog elke dag alleen waker, jaja ook toen met die pastoorsmeid, nu werd ik wakker met z'n zessen op een slaapzaal. Meestal zat ik alleen aan de ontbijttafel, nu zaten we met 10 personen aan het ontbijt. Na het ontbijt ben ik altijd meteen weg, nu duurde dat zeker een half uur langer door het kletsen. Begon ook aan een nieuw routeboek, ander formaat, een ander lay out, andere manier van de route beschrijving. Maar al deze veranderingen waren wel weer mooie veranderingen. De markeringen van de vorige route waren goed, maar deze zijn helemaal te gek. Echt, dit hebben ze super goed gedaan bij de regionale Jacobsgenootschappen. Zelfs in een groot bos was het niet mogelijk om verkeerd te lopen, tenminste als je wel je gedachten erbij had. Er was slecht weer voorspelt, veel regen. Wel wat regen gehad maar het viel allemaal wel mee. Wel harde wind. Vandaag 35 km gelopen en er was onderweg helemaal maar dan ook helemaal niets te krijgen. Een paar gehuchtjes door gelopen maar geen koffie of iets anders te krijgen. Gelukkig wist ik dit wel van te voren en had daar rekening mee gehouden. Alles bij elkaar was het best goed te doen alleen ben je toch weer blij als je d'r bent. Je voelt het dan echt wel. Zeker als ik boven de 30 km uit kom begin ik toch wel last te krijgen van de rugzak. Ben nu te gast in Varzy, geen burgemeester gezien maar die mag van mij ook wel een keer vrij zijn. Wel gegeten bij de over buurvrouw dus dat was ook wel gemakkelijk. Dit was het weer voor vandaag.

De groeten.

  • 10 September 2017 - 05:26

    Maria:

    Zo dus nog steeds goed bezig Willy, ja wij ook we zijn nu bijna door de Rocky's heen getrokken en zitten nu in de buurt van Vancouver. Morgen nemen we de ferry naar Vancouver eiland en nee we hebben de hele reis nog geen Elk, Moos of beer gezien misschien op de terug weg naar Calgerie. Ook hebben we de afgelopen 2 dagen de eerste regen gehad van onze vak. Dus dat valt nog niet tegen.
    Groetjes van Willy en mij en ga zo door met je wandeling.

  • 10 September 2017 - 08:32

    André Smits:

    Nou Willy. Wat schrijf je toch mooie verslagen. Te mooi want het jeukt hier van alle kanten om mee te lopen (in mijn geval fietsen dus). Geniet ervan, elke dag weer. Veel succes en de groeten uit de Groes. André Smits.

  • 10 September 2017 - 17:26

    Ron En Erna:

    Hee Willy, Geweldig om je verhalen te lezen, ik zou zo mee willen lopen om al die bijzondere mensen te ontmoeten.
    Leuke selfie, maar we missen het felderof hoedje !!!
    Veel plezier en succes !!
    Groetjes,
    Ron en Erna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willy

lange afstand wandelaar

Actief sinds 04 Juni 2017
Verslag gelezen: 719
Totaal aantal bezoekers 72810

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2017 - 15 November 2017

Mijn Camino

Landen bezocht: