Dag 20: Troyes - Foret Chenu - Reisverslag uit Forêt-Chenu, Frankrijk van Willy Herpen - WaarBenJij.nu Dag 20: Troyes - Foret Chenu - Reisverslag uit Forêt-Chenu, Frankrijk van Willy Herpen - WaarBenJij.nu

Dag 20: Troyes - Foret Chenu

Door: Willy

Blijf op de hoogte en volg Willy

04 September 2017 | Frankrijk, Forêt-Chenu

Beste lezers,
Vanmorgen nog door de oude binnenstad kunnen lopen, blijft een mooi gezicht met die oude gebouwen. Vanmorgen bewolkt maar lekker wandelweer. Lekker aan het lopen en volop aan het genieten van alles om mij heen. Ik was helemaal opgegaan in de omgeving en totaal niet meer bezig dat ik ook nog een keer links of rechts af moet. Tot dat ik bij een kruising aan kwam zonder markering. Ik dacht: van Herpen je zit niet goed. En inderdaad ik zat helemaal verkeerd gewoon doorgelopen zonder te kijken waarheen. Samen met Google een oplossing voor gevonden en met een paar km meer kwam ik weer op de route. Deze extra km's komen dus niet bij het eind dag klassement, had ik maar op moeten letten. Nu krijg ik steeds meer bewondering voor die pelgrims die honderden jaren geleden naar Santiago liepen en dan zonder mijnheer Google. En ik denk met un paar sandalen en un knapzak. Trouwens die heb ik onlangs nog gekregen maar ik koos toch voor mijne rugzak. Alleen maar respect voor die pelgrims van vroeger. In de middag werd het best behoorlijk warm weer en met een paar behoorlijke beklimmingen had ik z'n best gewerkt al vond ik dat zelf. Na 28 km aangekomen in Foret Chenu bij fam. Labasque waar ik een fantastische tuinhuis kreeg aangeboden. Harstikke mooi ding en dan wordt er weer voor je gekookt. Wat wil je nog meer. Weer een dag waar ik tevreden op terug kan kijken.

  • 04 September 2017 - 22:41

    Wilma Bijveld:

    Willy, Willy, wat beleef je toch allemaal? Zo onwerkelijk dat je al zover bent en dat je ons steeds verblijd met je enthousiaste verhalen! Ik begin steeds meer te begrijpen waarom je aan deze tocht begonnen bent!

    x Wilma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Forêt-Chenu

Willy

lange afstand wandelaar

Actief sinds 04 Juni 2017
Verslag gelezen: 689
Totaal aantal bezoekers 72822

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2017 - 15 November 2017

Mijn Camino

Landen bezocht: