Dag 10: Hierges - Rocroi - Reisverslag uit Rocroi, Frankrijk van Willy Herpen - WaarBenJij.nu Dag 10: Hierges - Rocroi - Reisverslag uit Rocroi, Frankrijk van Willy Herpen - WaarBenJij.nu

Dag 10: Hierges - Rocroi

Door: Willy

Blijf op de hoogte en volg Willy

25 Augustus 2017 | Frankrijk, Rocroi

Nu 10 dagen onderweg, 10 dagen mijn camino. Ik kijk even terug: zwaar - pittig - naar mijn lichaam geluisterd - gas terug nemen - zware rugzak - conditie opbouwen - uitgerust - fit - Ans, Thijs en Dirk langs geweest - 1ste. stempel - dit mogen beleven - prachtige omgeving - Visé - de brug - maatje geworden met mijn rugzak - bijzondere plekken - mooie momenten - ontmoeten.

Maar vooral: GENIETEN

Nu in Rocroi in Frankrijk met in totaal 308 km gelopen.

De groeten

  • 25 Augustus 2017 - 18:08

    Frank Van Den Hout:

    Dag Willy,

    Meer dan petje af waar jij mee bezig bent,
    Je verhalen zijn zo mooi dat ik iedere avond halsreikend op de mail kijk om jouw belevenis mee te maken.
    Blijf het volhouden,wij genieten met jou mee.
    Veel groeten en blijf positief ook namens Rikie.Frank

  • 25 Augustus 2017 - 23:02

    Marleen:

    Ha Willy, zooo mooi hoe je je tocht beschrijft. #inspirerend!!

  • 26 Augustus 2017 - 12:30

    René Gremmen:

    Hoi Willy,
    Prachtige verhalen, prettig om te lezen en onderhoudend. Veel plezier en goed weer toegewenst de komende dagen.
    Groet Beate & René

  • 26 Augustus 2017 - 15:54

    André Smits:

    Hoi Willy.

    Wat een mooie, elke dag weer, verslagen. Zo blijven we op de hoogte. Wat landen betreft ben je al op de helft, mooi toch. Ik blijf je volgen en heel veel plezier / succes en genieten.
    Groeten : André Smits

  • 26 Augustus 2017 - 20:55

    Gerard Van Ras:

    Mooie wandelverslagen.
    Vanwege vakantie kon ik met de KRULKAPEL niet aanwezig zijn op je dag van je vertrek.
    Nogmaals veel succes gedurende het vervolg van de "RIT" naar Santiago

    Groeten
    Gerard Coby

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willy

lange afstand wandelaar

Actief sinds 04 Juni 2017
Verslag gelezen: 839
Totaal aantal bezoekers 72855

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2017 - 15 November 2017

Mijn Camino

Landen bezocht: